Kortrijk Airsoft Division

Kortrijk Airsoft Division

Aanmelden   |   Aanmelden met facebook   |   Registreren

Upgrade: upgrade replica
hey
ik ben nogal nieuw en vraag me af waar je het best je replica kan laten upgraden en onderhouden. of is dit zelf makkelijk te doen 
ik bezit een fn scar van cybergun (ik weet niet of dit een goede replica is ) welke upgrade raden jullie me aan .
ik ben namelijk nog bezig aan het uitzoeken welke spullen ik nog allemaal nodig heb om een eerste keer aan echt airsoft te doen
Antwoord
Uit u bericht leid ik min of meer af dat je nog niet hebt deelgenomen aan een skirm?  
  • Waar heb je de replica gekocht?
  • Hoeveel FPS schiet de replica?
  • Heb je naast de replica al batterijen en BBS (munitie) ?
  • Heb je al een tenue om aan een airsoft evenement deel te nemen? zoals een camo broek, vest, trui t-shirt?
  • Heb je al een veiligheidsbril? dit is één van de belangrijkste zaken die je best als eerst in orde brengt!
Verder raad ik jou aan om nog niet onmiddellijk zelf te willen sleutelen aan jou replica daar je zoals je zelf zegt nog heel nieuw bent bij het airsoften.
Antwoord
IK heb dezelfde replica onlangs gekocht bij Airsoftshop Poperinge,
eigenlijk out of the box heb ik deze nooit getest en onmiddellijk ook laten upgraden door hen naar een systeem Polarstar HPA,
zelf denk ik wel als beginnend airsoft speler dat het niet echt nodig is met dergelijke replica deze onmiddellijk te laten upgraden vanwege de toch wel betere prestaties out of the box, best een upgrade laten plaatsen nadat er zich kleine mankementjes beginnen voordoen ...

betreffende gear kan ik zelf maar 1 raad meegeven, investeer in kwaliteit en hiermee bedoel ik een TACT vest 101inc, warrior, ...
Soms is het makkelijk om op allie Xpresss of Tawaigun iets te gaan kopen maar geloof me niets of zo frustrerend dan een hele dag rondlopen met een outfit die niet goed zit of toch niet goed aansluit, of een tact vest met mindere sluitingen waardoor je items verliest... maar natuurlijk moet je ervoor openstaan dergelijke bedragen neer te leggen want airpot is natuurlijk niet goedkoop...
Antwoord
als ik replica kocht,eerst out of the box testen...

en dan dit:
uit elkaar halen,gearbox ontvetten, terug invetten met aangepaste vetten(teflonvet,gearsvet,cylinder oil)...bedrading aanpassen voor mosfet...,deze gearbox was reinforced....zag er goed uit vanbinnen kwa parts.
gate mosfet steken...niet duur en degelijk, madbull black precision barrelte steken,prowin hopupchamber, modify rubber+flathop....,high torque motor zat er ook standaard in....lange 12inch rail met ingebouwde dikke silencer...optische dingen....reddot....iron sights...frontgrip...paintjob.....er is zoveeeel mogelijk

(dit alles was bij mn nieuwe generatie specna arms SAEC systeem,deze schiet een mooie constante 358-359fps,knalt lekker en ooooo zo stil,sommige vragen dan.....hpa zeker?kzeg nee....kijk eens goed.....geen darm of fles...)
Antwoord
ik kocht mn outfit bij

www.asmc.de   en was zeer tevreden,goeie uitleg en tabel om de perfecte maat te hebben, mijn outfit was perfect van maat
(combat broek,shirt,vest,handchoenen,scarf,elleboogbeschermers,kniebescherming en body armor(met zakken en platen).
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

RSS-syndicatie   |   Archiefmodus   |   Cookie Toestemming Instellingen
Aangedreven door MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.