Kortrijk Airsoft Division

Kortrijk Airsoft Division

Aanmelden   |   Aanmelden met facebook   |   Registreren

Frankrijk | Replica Transport
Thumbs Up 
iedere replica dient apart in een gesloten kist verborgen te zijn.
laders  moeten altijd in een andere kist verborgen zijn!
Antwoord
(29-03-2017, 18:20)Steven schreef:  iedere replica dient apart in een gesloten kist verborgen te zijn.
laders  moeten altijd in een andere kist verborgen zijn!

Idd zeer interessant om weten omdat we binnenkort op skirm gaan naar Frankrijk (Liouville).

Wat ook nog een tof weetje is omtrent de Franse airsoftwetgeving is dat daar laserpointers toegelaten worden  Big Grin .

Eindelijk ga ik mijn laser kunnen testen die ik maanden geleden kocht toen ik niet wist dat de Belgische wetgeving lasers verbood.  Confused
Antwoord
hahaha, idd in frankrijk mag je idd eens u lasertje gebruiken, dat je dat eens uit u kastje kunt halen Big Grin
Antwoord
(30-03-2017, 21:40)Steven schreef:  hahaha, idd in frankrijk mag je idd eens u lasertje gebruiken, dat je dat eens uit u kastje kunt halen Big Grin

Haha idd, anders ist weer voor niets gekocht geweest, zoals zoveel prutsen nen mens toch eigenlijk in huis durft halen hé Steven  Tongue .
Antwoord
Ik koop enkel goed materiaal :p en materiaal die ik izeker kan gebruiken en die geen stof cverzameld haha
Antwoord
(31-03-2017, 13:32)Steven schreef:  Ik koop enkel goed materiaal :p en materiaal die ik izeker kan gebruiken en die geen stof cverzameld haha

Hoef nie altijd duur te zijn

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

RSS-syndicatie   |   Archiefmodus   |   Cookie Toestemming Instellingen
Aangedreven door MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.